بیمه ایران
هزینه بیمه منزل

چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا در هزینه بیمه منزل صرفه جویی کنید

مالکان منزل میزان متعارفی از انتخاب در تعیین نوع بیمه منزلی که برای برآوردن نیازهای خود دارند، در اختیار دارند. در اینجا موارد پیشنهادی در خصوص تغییر رفتار مشتریان به منظور بهره مندی از تخفیف و کاهش حق بیمه ارائه می‌کنیم.

·       فرانشیز بیمه بالاتری را انتخاب کنید. داشتن فرانشیز بیمه بالاتر روش خوبی برای بهره مندی از صرفه جویی در حق بیمه مالکان خانه و تسلیم دعاوی کمتر خواهد شد. برای مثال، افزایش فرانشیز بیمه از ۵۰۰,۰۰۰ به ۱,۰۰۰,۰۰۰ می‌تواند در حدود ۲۵ درصد در کاهش حق بیمه شما صرفه جویی در پی داشته باشد. با این حال، مطمئن شوید که در صورت بروز ضرر و زیان توانایی پرداخت این فرانشیز را دارید.

·       بیمه خود را متمرکز کنید. بسیاری از شرکت‌های بیمه تخفیف هایی برای مشتریانی ارائه می‌کنند که انواع مختلف بیمه خود را از یک شرکت واحد خریداری می‌کنند. برای مثال، یک شرکت بیمه ممکن است برای خرید دو یا چند بیمه بین ۵ و ۱۵ درصد تخفیف در نظر می‌گیرند.

·       به یک شرکت بیمه وفادار بمانید. مدت زمانی که به شرکت بیمه کنونی خود وفادار باقی مانده اید در نهایت بدون اجر باقی نخواهد ماند. برخی از شرکت‌های بیمه برای افرادی که بین ۳ تا ۵ سال با شرکت باقی مانده اند، ۵ درصد تخفیف ارائه می‌کنند و اگر بیش از ۶ سال وفادار باقی مانده باشند، ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

·       سابقه اعتباری خود را پاک حفظ کنید. در بسیاری از کشورها، شرکت‌های بیمه از سابقه اعتبار به عنوان عاملی برای تصمیم گیری در این خصوص استفاده می‌کنند که آیا بیمه را به شما بفروشند و چه قیمتی برای شما در نظر بگیرند.

·       از دستگاه‌های ایمنی برای خانه خود استفاده کنید. داشتن دستگاه‌های حفاظتی در خانه مانند حسگر دود، آژیر خطر سرقت و قفل‌های کلیدی معمولاً ۵ درصد تخفیف در حق بیمه را برای بسیاری از شرکت‌های بیمه به ارمغان می‌افتد.

·       هزینه‌های جایگزینی را بر مبنای ارزش خانه خود قرار دهید نه ارزش زمین. در زمان فاجعه، خود زمین صدمه قابل توجهی نخواهد دید، بنابراین چرا باید عامل ارزش گذاری برای بازسازی بر پایه ارزش زمین باشد؟

·       مقاومت خانه خود را افزایش دهید. از کارشناس بیمه خود در خصوص روش‌های آسان و نوآوری برای افزایش تاب آوری خانه در برابر مخاطرات روزمره سوال بپرسید.

·       از تخفیف مخصوص به سالمندان استفاده کنید. آیا ۵۵ سال یا بیشتر دارید؟ برخی از شرکت‌ها ۱۰ درصد تخفیف حق بیمه برای سالمندان در نظر می‌گیرند، چون این قشر تمایل به داشتن زندگی مطمئن تر و ایمن تر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games