بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه باربری داخلی ایران

ثبت نام آنلاین بیمه باربری

 


 

     


     

    خرید آنلاین بیمه باربری داخلی ایران : بیمه باربری داخلی ایران یکی دیگر از انواع بیمه نامه های شرکت بیمه ایران است که به منظور بیمه نمودن حمل و نقل کالاها و اجناسی می باشد که در داخل کشور حمل می گردد، مورد استفاده است. پوشش این نوع از بیمه برخلاف انواع دیگر بیمه نامه های باربری محدود بوده و می توان گفت تمامی حمل کنندگان کالا در داخل کشور به این بیمه جهت اطمینان خاطر از سلامت بار خود نیازمند هستند. با استفاده از بیمه باربری داخلی، افراد می توانند با آسایش خاطر بیشتری نسبت به حمل و نقل کالاهای خود در سطح داخلی کشور اطمینان پیدا کنند و اجناس خود را در برابر حوادث و خساراتی که امکان پیش آمدن هست بیمه نمایند.

    خسارت های تحت پوشش بیمه باربری داخلی ایران

    این بیمه نامه نیز در دو بخش تمام خطر و خطر محدود می تواند بیمه گزاران را تحت پوشش قرار دهد. در بخش خطر محدود شامل بخش هایی چون آتش سوزی، حادثه وارد به وسیله نقلیه، پرت شدن از روی وسیله حامل، واژگونی، برخورد با جسم ثابت یا متحرک داخلی و خارجی، تصادف و تصادم و خطرات تبعی چون مشکلاتی که در بارگیری و تخلیه اتفاق می افتد و هم چنین سرقت کلی می تواند تحت پوشش بیمه باربری داخلی قرار می گیرد.

    بیمه باربری داخلی
    بیمه باربری داخلی

    نکات مهم در بیمه باربری داخلی ایران

    خرید آنلاین بیمه باربری داخلی ایران : در بیمه باربری داخلی کالاها و اجناس در برابر خسارت ناشی از حادثه به وسیله نقلیه و آتش سوزی بیمه می شود هم چنین در بیمه باربری داخلی می توان با بیمه اضافی با توجه به دیگر موارد خطرات از جمله بر بارگیری، تخلیه و سرقت کلی مورد بیمه با وسیله نقلیه و هم چنین حذف حق جانشینی را نیز تحت پوشش بیمه قرار داد. برخورد هر جسم خارجی متحرک و یا ثابت و یا پرت شدن کالا از وسیله نقلیه باربری در زمان حمل و نقل که سبب خسارت می شود به شکلی آثار حادثه و مورد بیمه خسارت دیده را بتوان مشاهده کرد جز مشمولیت های بیمه قرار می گیرد.
    از دیگر نکات این است که حمل کالا و اجناس توسط کامیون و یا دیگر وسایط نقلیه ای که دارای کف غیر استاندارد باشند( به طور مثال کف چوبی به فلزی) در این بیمه مشمول پرداخت خسارت بیمه نمی گردد.
    چناچه کالای مورد نظر توسط وسایل نقلیه یخچال دار حمل و نقل می گردد، کالای مورد نظر در اثر فساد و از بین رفتن در اثر از کار افتادن یخچال وسیله نقلیه در بازه زمانی ۲۴ ساعت و عدم امکان تعمیر آن جز خطرات بیمه شده می باشد. شرایطی چون حمل و نقل دام زنده تنها در زمان حمل و نقل تحت پوشش بیمه است. مرگ و میر حیوانات در حین حمل و نقل به دلایلی چون نرسیدن آب و دانه یا علوفه و یا تنگی جا و مرض های همه گیر جز خطرات تحت پوشش بیمه باربری نیست.

    Free WordPress Themes, Free Android Games