بیمه ایران
پوشش های بیمه عمر

اگر درخواست برخی پوشش های بیمه عمر رد شد، چه باید کرد؟

در برخی موارد دیده شده است که بیمه گذاران در درخواست برخی از انواع پوشش بیمه عمر دچار مشکل می شوند. برای مثال مواردی که مد نظر آن ها است در حیطه تعهدات بیمه گر قرار نداشته و یا راساس قوانین، امکان استفاده این قبیل خدمات برای شما وجود ندارد. در این صورت ما ارهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که از طریق ان بتوانید خدمات مد نظر را دریافت نمایید.

راهکارهایی برای دریافت پوشش بیمه عمر مورد نیاز:

۱-   طرح های پوششی تضمین شده استفاده کنید.

همانگونه که می دانید برخی از خدمات بیمه عمر تنها برای افراد سالم و بدون هیچگونه بیماری خطرناک ارائه می شود. اما به هر حال ممکن است شما نیز همانند سایر بیمه گذاران تمایل به استفاده از این خدمات داشته باشید. لازم است بدانید که  برخی از انواع خدمات و پوشش بیمه عمر بدون معاینات پزشکی ارائه می شوند. بهتر است قبل از هر چیز این قبیل طرح ها را یافته و به سراغ خرید ان ها بروید. قطعا شما در میان این طرح های خدماتی می توانند مواردی را شبیه به درخواست خود بیابید.

۲-   با کارفرمای خود مشورت کنید.

حتما قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید، نهایی کنید با کارفرما و مشاورین در نمایندگی بیمه صحبت نمایید. شاید خدماتی که مد نظر شما است در لیست گزینه های اصلی وجود نداشته باشد در این صورت شما گمراه شده و بدون اطلاع از خدمات جانبی شرکت بیمه، تصمیمی اشتباه اتخاذ خواهید کرد. کارفرمایان به شما کمک می کنند تا در صورت امکان و با توافق طرفین، بتوانید با پرداخت حق بیمه بیشتر از خدمات مد نظر خود بهره مند شوید.

۳-   خودتان، خودتان را بیمه کنید.

ما در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم اگر خدمات مورد نیاز خود را در میان پوشش بیمه عمر مشاهده نکردید، خودتان دست به کار شده و به جای اینکه حق بیمه ای را به بیمه گر پرداخت کنید، این بودجه را به صورت شخصی پس انداز نمایید. اما به این نکته توجه داشته باشید که در این صورت شما بسیاری از خدمات بیمه عمر همانند آتیه فرزندان، پرداخت بدهی، پرداخت هزینه های درمانی بیماری های سنگین و… را نیز از دست خواهید داد. اکنون شرایط را بررسی کنید. آیا بی بهره شدن از همه خدمات بیمه عمر بهتر است یا اینکه حداقل سقفی از خدمات را برای خود و خانواده رقم بزنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games