بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه باربری وارداتی ایران

ثبت نام آنلاین بیمه باربری

 


 

     


     

    بیمه باربری وارداتی ایران یکی از زیر شاخه های بیمه حمل و نقل کالا در شرکت بیمه ایران می باشد. این بیمه جهت بیمه کردن کالاهایی که مبدا آن کشور خارجی و مقصد آن در ایران است شامل می شود. بیمه گزار طی قراردادی که با بیمه گر دارد مبلغی را به شکل علی الحساب پرداخت می نماید. این مقدار مبلغ اصولا بر مبنای حداکثر میزان حمل بدست می آید. محاسبه کردن حق بیمه بر مبنای گواهی بیمه صادر شده صورت گرفته و تمامی وارد کنندگان کالا به این بیمه نیازمند هستند.

    انواع بیمه باربری وارداتی ایران

    خرید آنلاین بیمه باربری وارداتی ایران : بیمه باربری وارداتی کلوزA : این بیمه تعلق به کالاهای حساس و آسیب پذیر است و به عنوان کامل ترین نوع بیمه باربری محسوب می شود.
    بیمه باربری وارداتی کلوزB : در بیمه وارداتی کلوز B، بیمه گر متعهد می شود که علاوه برخطراتی که در کلوز Cوجود دارد به علاوه خطراتی چون، زلزله، آتشفشان، به دریا افتادن کالا، دزدی، زنگ زدی، ضرب دیدگی و… را نیز تحت پوشش خود قرار دهد.
    بیمه باربری وارداتی کلوز C : کلوز C به شکل عدم تحویل( چناچه کالای بیمه شده به دلایلی به دست گیرنده نرسد، می تواند آن کالا را تحت پوشش بیمه قرار داد و بیمه گذار حق دریافت خسارت دارد) کلوزCبدون عدم تحویل( چناچه کالا بدست گیرنده نرسد بیمه تعهدی به پرداخت خسارت ندارد ولی شامل خساراتی مانند آتش سوزی، انفجار و… می شود)
    بیمه باربری وارداتی total loss : در این نوع از بیمه باربری، کالا به هر دلیلی از جمله سقوط هواپیما، آتش سوزی وسیله حمل و نقل، غرق شدن شناور سبب شود تا کالای مورد نظر دچار تلف شدگی شود در یک مرحله جبران خسارت می کند.

    بیمه باربری وارداتی
    بیمه باربری وارداتی

    نکات مهم در بیمه باربری وارداتی ایران

    خرید آنلاین بیمه باربری وارداتی ایران : مخاطبین این نوع از بیمه تمامی واردکنندگان کالا و شرکت های بازرگانی می باشند. واحدهای بیمه گذار بر حسب وظیفه باید نرخ های مصوب شواری عالی بیمه را اجرا کنند. این بخش جز الزامات اصلی بیمه گذار است که بیمه نامه های باربری را با توجه به تعرفه مصوب و اخذ مجوز کتبی بیمه نامه باربری تعیین نماید.

    Free WordPress Themes, Free Android Games