بیمه ایران
خرید بیمه عمر در شراکت های تجاری

خرید بیمه عمر در شراکت های تجاری

آیا می دانید در فعالیت های تجاری که وارد شراکت می شوید، در صورتی که شریک شما دچار سانحه ای شده و فوت کند، سرمایه شما در این فعالیت به چه سرنوشتی دچار می شود؟ در چنین مواردی که هزاران مشکل رخ می دهد. ممکن است وراث شریک فوت شده شما، قصد فروش سهم را نداشته باشند و اخلاق آن ها به گونه ای باشد که ادامه کار با این افراد برای شما سخت باشد. در این صورت چه دردسرهای عظیمی در انتظار شما خواهد بود. حالت بعدی این است که وراث بخواهند سهم خود را بفروشند اما آیا شما توان پرداخت این هزینه را دارید؟ برای فرار از این مشکلات به شما پیشنهاد می کنیم بیمه عمر را خریداری نمایید.

مزیت خرید بیمه عمر در شراکت های تجاری

۱-   راهکار جایگزین برای شریک متوفی

اولین و مهمترین مزیت بیمه عمر در شراکت های تجاری این است که جانشین مناسبی خواهد بود. در صورتی که هر کدام از شرکا برای سهم خود دارای بیمه عمر باشند، در صورت فوت، بیمه گر جایگزین شریک متوفی شده و شما از مشکلاتی که قبلا ذکر کردیم درا مان خواهید بود.

۲-   استفاده از توافق نامه خرید

عاقلانه ترین کار در شراکت های تجاری این است که شرکا حتما آینده نگر بوده و به این بیاندیشند که اگر اتفاقی برای طرف مقابل افتاد، شریک بازمانده بتواند سهم وی را خریداری کند. در این صورت بعد از فوت یکی از شرکا، شما با وراث در ارتباط نخواهید بود بلکه براساس این توافق نامه عمل خواهید نمود. در این زمان نیز بیمه عمر به شما کمک خواهد نمود. در صورتی که شریک شما برای سرمایه گذاری در این فعالیت تجاری، بیمه عمر را به عنوان یک حامی استفاده کرده باشد، در توافق نامه خرید ذکر می شود که بعد از فوت، سود بیمه عمر به هر کدام از شرکا تعلق گیرد که قرار است سهم شریک متوفی را خریداری نماید. در این صورت منفعت حاصل، شرکا را به خرید سهم ترغیب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games