بیمه ایران
مزیت‌های پوشش بیمه مسافرتی بخش دوم

مزیت‌های پوشش بیمه مسافرتی بخش دوم

۱۲- سرقت بار، تاخیر و تعویق رسیدن وسایل شخصی

در صورتی که متعلقات خود را در حین سفر گم کنید، تحت پوشش بیمه خواهید بود.

اگر بار شما بیش از ۱۲ ساعت تاخیر داشته باشد و نیازمند خرید لباس شوید، بیمه مسافرت این هزینه‌ها را به میزان معمول پرداخت خواهد نمود. البته در نظر داشته باشید که نمی‌توانید به فروشگاه‌های برند رفته و لباس‌های مارک دار خرید کنید.

۱۳- هزینه‌های کنسل شدن و سپرده‌های از دست رفته

هر گونه هزینه کنسلی و سپرده‌های از دست رفته پیش پرداختی تحت پوشش بیمه خواهد بود، اگر بر اساس شرایط و موقعیت‌های خارج از کنترل مانند بیماری، جراحت و فجایای طبیعی نتوانید پرواز کرده یا به محل اقامت برنامه ریزی شده بروید.

۱۴- اختلال در سفر

اگر پرواز شما به مدت بیش از ۶ ساعت تاخیر داشته باشد، هزینه‌های پیش بینی نشده غذا و محل اقامت توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

۱۵- حمل و نقل جایگزین

اگر متحمل تاخیر شده و نتوانید از رویدادهای از پیش برنامه ریزی شده مانند ازدواج، مراسم ختم، کنفرانس یا هر برنامه ای که پیش پرداخت صورت گرفته است، هزینه‌های حمل و نقل جایگزین توسط بیمه مسافرت به شما پرداخت خواهد شد.

۱۶- مسئولیت شخصی

پوشش قانونی از قبیل هزینه‌های قانونی جراحت جسمانی یا خسارت به اموال اشخاص دیگر در نتیجه ی شکایت آنها از شما مشمول حال شما خواهد شد.

۱۷- حیوانات خانگی

اگر برای بازگشت به خانه از تعطیلات تاخیر داشته باشید و گربه یا سگی در منزل داشته باشید، بیمه مسافرت هزینه‌های غذای آنها را پرداخت خواهد کرد. همچنین اگر حیوان خانگی در حین مسافرت آسیب دیده باشند، صورتحساب معالجات آنان نیز پرداخت خواهد شد.

۱۸- خدمات خانگی

برخی از شرکت‌های بیمه در صورت جراحت یا معلولیت شما در حین سفر، خدمات خانگی را نیز ارائه خواهند داد.

همانطور که می‌دانید بیمه‌های مسافرت هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت خواهد بود و هر شرکت ممکن است برخی از موارد فوق را ارائه داده و برخی نیز علاوه بر موارد فوق شاید موارد دیگری را نیز ارائه دهند. بنابراین پیش از عقد قرارداد بیمه مسافرت با کارشناس بیمه در خصوص موارد تحت پوشش این بیمه صحبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games