بیمه ایران
مزیت‌های پوشش بیمه مسافرتی

مزیت‌های پوشش بیمه مسافرتی

۱- پشتیبانی در خصوص موارد اورژانس پزشکی در خارج از کشور. پوشش ۲۴ ساعته در خصوص موارد تخلیه اضطراری پزشکی، آمبولانس، مقدمات خاکسپاری و غیره

۲- هزینه‌های بیمارستان در موارد اورژانس پزشکی خارج از کشور. این بیمه در قبال بستری شدن در بیمارستان، جراحی و درمان اورژانسی دندان پوشش ارائه می‌دهد.

۳- هزینه‌های اقامت و مسافرت. در صورت جراحت یا بیماری، بیمه مسافرت مقدمات سکونت و هزینه‌های سفر را که پیش بینی نشده اند را پرداخت می‌کند.

۴- موارد اورژانس اعضای خانواده. در صورتی که خدای ناکرده اعضای خانواده یا فردی که با وی مسافرت می‌کنید ناگهانی فوت کرده، معلول شده یا زخمی‌شود که نیاز به بستری شدن وجود داشته باشد، بیمه مسافرت هزینه‌های غیرمنتظره را پرداخت می‌کند.

۵- پوشش بیمه ای همراه مسافر. اگر همراه شما به علت جراحت یا بیماری نمی‌تواند شما را در سفر همراهی کند، هر گونه هزینه پیش بینی نشده اقامت و مسافرت توسط بیمه پرداخت خواهند شد.

۶- ادامه دادن مسافرت. اگر مجبور هستید به علت فوت اعضای خانواده یا بیماری شدیدی که مستلزم بستری شدن است به خانه بازگردید، پروازها به منظور حرکت به سمت خانه پوشش داده خواهند شد.

۷- کمک هزینه نقدی بیمارستان. اگر بیش از ۲ روز در خارج از کشور بستری شوید، مبلغی به صورت روزانه به شما داده خواهد شد.

۸- فوت ناگهانی. اگر ظرف مدت ۱۲ ماه از سفر خود به علت جراحتی که در حین تعطیلات تجربه کرده بودید فوت کنید، پوشش فوت شامل حال شما می‌شود.

۹- معلولیت دائم. اگر در حین تعطیلات بینایی خود و یا یکی از اعضای بدن خود را از دست بدهید، پوشش معلولیت برای مدت دست کم ۱۲ ماه پس از بازگشت به کشور شامل حال شما می‌شود.

۱۰- کلاهبرداری از کارت اعتباری و تعویض آن: اگر کارت اعتباری خود را در حین سفر گم کنید یا از شما دزدیده شود، تمام هزینه‌های تعویض و یا هزینه‌های مربوط به کلاهبرداری با کارت شما جبران خواهد شد.

۱۱- سرقت پول نقد، تراول چک و اسناد مسافرت: تمام هزینه‌های تعویض گذرنامه، اسناد مسافرتی یا تراول چک‌های گم شده، سرقت شده در سفر به شما پرداخت خواهد شد. همچنین پول نقد نیز تحت پوشش خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games