بیمه ایران
مزایای بیمه مسافرت خارج از کشور

مزایای بیمه مسافرت خارج از کشور

یکی از مسافرت هایی که هر فرد در زندگی خود می تواند داشته باشد، سفرهای خارج از کشور است. این سفرهای هزینه بیشتری نسبت به سفرهای داخلی نیاز دارد زیرا نرخ هزینه های در هر کشور متفاوت است. در این دسته از مسافرت ها، در کنار هزینه های زیاد، مسئله دیگر این است که شما در آن کشور غریبه هستید و در نتیجه اگر مشکلی برای شما پیش بیاید، رفع کردن آن سخت است زیاد شما نه تنها کسی را در آن جا نمی شناسید بلکه با اماکن آنجا آشنایی ندارید. از این رو داشتن یک حامی قوی در زمان مسافرت های خارجی باعث می شود که نگرانی های شما رفع شده و با خیال آسوده به سفر بپردازید.

تعریف بیمه مسافرتی

این نوع بیمه از زمانی که مسافرت شما شروع می شود تا زمانی که شما به کشور باز گردید، شما را حمایت می کند. این حمایت شامل آسیب های بدنی و بیماری ها و هر حادثه پیش بینی نشده است که مربوط به بیماری ها و صدماتی می شود که در مسافرت برای شما پیش می آید نه بیماری هایی که از قبل وجود داشته است.

خسارت های تحت پوشش بیمه مسافرت خارج از کشور

به طور کلی هر شرکت بیمه، یکسری از خسارت هایی را تحت پوشش خود قرار می دهد که در بیمه نامه قید شده است ولی موارد کلی که اکثر بیمه نامه ها آن ها را تحت پوشش خود قرار می دهند عبارتند از:

۱-   هزینه های درمانی

اگر در سفر خارج از کشور بیمار شدید، بیمه بخشی از هزینه های درمانی را تقبل می کند و اگر حتی نیاز به انتقال به بیمارستان دیگر داشته باشید و یا بخواهد به کشور برگردد، بیمه برای انتقال و جابجایی وی اقدام می نماید.

۲-   جبران خسارت گم شدن چمدان

اگر چمدان و مدارک شما گم شود  مسلما در آن کشور به شما جایی برای اسکان داده نمی شود لذا دراین صورت اگر بعد از چند ساعت مدارک شما یافت نشد، بیمه وظیفه دارد شما را در کشور مقصد اسکان داده و  اقدامات لازم برای بازگرداندن شما را انجام دهد.

۳-   هزینه های دندانپزشکی

این هزینه مربوط به هزینه هایی است که درمان آن ها فوری است یعنی اگر بیمه بداند که تا زمان بازگشتن به کشور مبدا، دندان شما به شدت آسیب می بیند و شما مجبور هستید که در کشور خارج دندان خود را ترمیم نمایید، باید هزینه های شما را پرداخت نماید.

۴-   هزینه مربوط به بازگرداندن فرد فوت شده در مسافرت خارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games