بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه مسئولیت حمل و نقل ایران

خرید آنلاین بیمه مسئولیت حمل و نقل ایران

 

     

    با گسترش بیش از پیش تجارت و لزوم حمل و نقل کالا و خدمات، شرکت بیمه ایران را بر آن داشت تا بیمه مسئولیت حمل و نقل ایران را ایجاد نموده و مطابق قوانین بیمه ایران، مشتریان را تحت پوشش خدمات بیمه مسئولیت قرار دهند. بیمه مسئولیت حمل و نقل در خصوص کالا بیان شده، به طوری که شرکت بیمه ایران در قبال دریافت مبلغ حق بیمه از بیمه گذار، متعهد می گردد که در پروسه حمل و نقل کالا از مبدا به مقصد، در صورت بروز هر گونه آسیب و زیان به کالا مسئولیت پرداخت ضرر و زیان را پذیرفته و جبران خسارت نماید. مخاطبین بیمه مسئولیت حمل و نقل کلیه افراد نیازمند به حمل و نقل کالا است.

     

    خسارات تحت پوشش بیمه مسئولیت حمل و نقل ایران

    خسارات تحت پوشش به دو گروه “پوشش تمام خطر ها” و “پوشش خطر ها به صورت محدود” تقسیم می شود.

    بیمه مسئولیت حمل و نقل
    پوشش تمام خطر ها در حمل و نقل
    در صورتی که پروسه حمل و نقل کالا با خساراتی هم چون: آتش سوزی، سرقت، ضربه، شکستگی و هر گونه آسیب این چنینی در طول مسیر مبدا به مقصد مواجه گردد، تمامی خسارات مطالق قرار داد بیمه نامه مسئولیت حمل و نقل پرداخت می گردد.
    پوشش خطر ها به صورت محدود
    در پوشش خطر ها به صورت محدود، بیمه گذار با انتخاب خود می تواند نوع پوشش بیمه مسئولیت حمل و نقل را برای کالای خود انتخاب نماید. پوشش خطر ها به صورت محدود به شرح زیر است:
    پوشش خطر آتش سوزی : در این پوشش، در صورت وقوع آتش سوزی در پروسه حمل و نقل، کلیه خسارات وارده به کالا طبق ضوابط و قوانین بیمه ایران پرداخت می گردد.
    پوشش حوادث ناشی از صدمه به وسیله حمل و نقل: در این پوشش بیمه هر گونه خرابی، تصادف، واژگونی صورت گیرد بیمه ایران ملزم به پرداخت خسارات ازبین رفتن کالا، طبق قوانین بیمه ایران است.
    پوشش حوادث ناشی از عملیات بارگیری و تخلیه: در این نوع پوشش بیمه، بیمه گر موظف است در صورت بروز حادثه و صدمه به کالای مورد بیمه، هر گونه خسارات ناشی از پروسه بار گیری، و تخلیه را جبران نماید. بیمه گذار نیز وظیفه دارد در صورت بروز حادثه مراتب را فورا به محل صدور بیمه و یا یکی از نمایندگان بیمه شرکت ایران گزارش دهد تا نسبت به کارشناسی آن اقدامات لازم صورت گیرد.
    پوشش حوادث ناشی از سرقت : در این نوع پوشش بیمه مسئولیت حمل و نقل ایران ، بیمه گزار متعهد می گردد مسئولیت سرقت کلی کالا را بر عهده گیرد، بر اساس پوشش حوادث ناشی از سرقت حداقل ۳۰% نرخ پایه کالا بر مبلغ بیمه نامه اضافه می گردد.
    نکته : در صورتی که نیاز است کالای مورد بیمه با یخچال و در محیط سرد جا به جا شود، لازم است درخواست حمل با وسیله نقلیه یخچال دار داده شود در غیر این صورت شرکت بیمه ایران هیچ گونه مسئولیتی در خصوص خسارات وارده به کالا ندارد.

    Free WordPress Themes, Free Android Games