بیمه ایران

بیمه تمام خطر ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران

بیمه تمام خطر ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران یکی از زیر شاخه های بیمه های مهندسی می باشد که توسط شرکت بیمه ایران اجرا می شود. با استفاده از این بیمه از خسارت های فیزیکی و غیر قابل پیش بینی ناشی از حادثه در حین کار، نصب و راه اندازی تجهیزات و وسایل مرتبط را تحت پوشش قرار می دهد. با استفاده از بیمه تمام خطر ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاری می توان هر گونه خسارت و حادثه ای که در حین عملیات نصب و یا مونتاژ انواع ماشین آلات( لودر، بولدزر، بیل مکانیکی و…) که پیمانکاران جهت اجرای کار و عملیات پروژه های خود به آن ها نیاز دارند را تحت پوشش قرار داد، نصب هر گونه سازه با اسکلت فلزی در کارگاه های کوچک و بزرگ صنعتی، صنایع خودروسازی، شیمیایی، غذایی، فولاد، چوب، چرم و کاغذ و دیگر صنایع از جمله بخش کشاورزی و سیستم های مخابراتی، ابزارهای دقیق آزمایشگاهی، نیروگاه و دیگر پروژه های انتقال آب و گاز و خطوط انتقال نیرو و غیره را تحت پوشش قرار می دهد.

در واقع این طور می توان گفت این بیمه هر گونه خسارتی که به دلایلی از جمله خطرهای طبیعی و دیگر خطرات به جز موارد استثنا را که برای پیمانکاران ایجاد می شود را جبران می نماید. مقدار پوشش این بیمه صرفا در محل اجزای پروژه و یا سایت محل کار می باشد. مقدار زمان بیمه یک سال است که می تواند با توجه به درخواست بیمه گذار تمدید گردد.

مخاطبین بیمه تمام خطر ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران

تمامی مالکان و یا اجاره کنندگان ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده( پیمانکاران و کارفرمایان) در دوره احداث یا نصب پروژه ها و همچنین در دوره بهره برداری از آن ها، شرکت های تولید کننده، فروشنده و یا لیزینگ انواع ماشین آلات را شامل می شود.

پوشش دهی بیمه تمام خطر ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاری

آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، آتشفشان، رانش زمین، نشست زمین، لغزش زمین، ریزش کوه یا صخره، تگرگ، یخ زدگی، یخ شناور، سیل، آب گرفتگی، امواج دریا، طوفان، گردباد، تندباد، عدم مهاجرت، اجرا با کیفیت نازل، غفلت، سهل انگاری، خطای غیر عمد، سرقت، باران، برف، بهمن، خسارت های ناشی از کاربرد آب یا سایر اقدامات جهت اطفای حریق، سقوط، تصادف، واژگونی، خرابکاری غیر گروهی، سایر حوادث به جز مواردی که در بیمه نامه مستثنی می شود.

Free WordPress Themes, Free Android Games