بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی

                                                    👇👇👇برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی لطفا کلیک کنید👇👇👇

بیمه مسافرتی تعهداتی در برابر رخداد حوادث و مشکلاتی از قبیل هزینه های پزشکی و خسارت های مختلف در هر نقطه ای از جهان برای مسافران و توریست ها ارائه می دهد که در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن انجام می شود. خرید آنلاین بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی که برای ویزاهای سینگل (Singel) بوده و فقط یک بار قابل استفاده می باشد.

انواع بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی

همه مسافران خارجی بایستی از بیمه مسافرتی توریستی و تفریحیمناسب قبل از ترک کشور خود برخوردار باشند. انواع بیمه های مسافرتی در شرکت های بیمه بر اساس مقصد، تعداد یا نوع سفر ارائه می شود. کاربرد بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی متفاوت است و موارد مختلفی را تحت پوشش قرار می دهند. سطح بیمه می تواند برنز، نقره ای و طلایی یا بر اساس ضرورت تعیین شود یا نام گذاری متفاوتی داشته باشند. بعنوان مثال:
• فردی که به تعطیلات تابستانی به همراه خانواده خود می رود، نیاز به single trip insurance دارد.
• فردی که به سفر های بین المللی جهت اهداف تجاری می رود، نیازمند بیمه جهانیmulti-trip worldwide insurance دارد.
• فردی که در سراسر آسیا سفر می کند، نیازمند بیمه یکساله آسیا است. Asia insurance

کاربرد بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی

به طور کلی کاربرد بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی برای هر فرد شامل:
۱٫ هزینه های پزشکی (دندان پزشکی و دندانسازی ضروری). در برخی کشور ها هزینه کمک های پزشکی یا بستری شدن بسیار زیاد هست. شرکت های بیمه باید مقدار مشخصی بر اساس تعداد روز های بیمارستان یا درمان مورد نیاز را بپردازند.
۲٫ لغو، تعلیق و انقطاع مسافرت. در صورت لغو توسط خود مشتری طبق شرایط، شرکت بیمه بایستی هزینه انصراف را پرداخت کند. کوتاهسازی و انقطاع مسافرت یعنی هنگامی که مشتری پس از رسیدن به مقصد بلافاصله نیازمند بازگشت باشد، هزینه آن تحت پوشش بیمه قرار دارد.
۳٫ چمدان شخصی و پول. در صورت گم شدن چمدان شخصی می توان هزینه اقلام گم شده تحت پوشش بیمه است. لپ تاپ ها و آیتم های کسب و کار، نیازمند پوشش های افزوده هستند.
۴٫ حوادث شخصی. این مورد بسیار مناسب برای افراد ماجرا جو و یا حتی ورزش در حین تعطیلات مانند اسکی یا اسب سواری باشد. پرداخت هزینه های دوره بهبودی توسط بیمه انجام می شود.
اورژانس پزشکی یا عودت شدگان. در صورت نیاز به بازگشت های پر هزینه توسط آمبولانس هوایی یا پرواز با کمک دکتر یا پرستار، و یا در صورت فوت یا مرگ که فرد بایستی بازگشت داده شود، این هزینه ها تحت پوشش بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی قرار دارد.
۵٫ مسئولیت شخصی. این پوشش شامل صدمه و رویداد حادثه که موجب آسیب یا خسارت به اموال شخص ثالث توسط مشتری در طول تعطیلات است مانند شکستن تلویون در خانه اجاره ای که هزینه تعمیر و تعویض آن توسط بیمه پرداخت می شود.
۶٫ تاخیر در حرکت. هزینه های بر اساس هر ۱۲ ساعت تاخیر در پرواز، حرکت کشتی و قطار پرداخت می شود.

موارد جامع و پرهزینه تحت پوشش خرید آنلاین بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی

دیگر موارد جامع و پرهزینه تحت پوشش بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی که تحت پوشش بیمه قرار دارند عبارتند از:
• ربوده شدن یا شتم
• بلای ناگهانی
• مراقبت در منزل
• حمایت قانونی
• قصور و عدم موفقیت در زمانبندی برنامه های هوایی
• مراسم عروسی و ازدواج
• مراقبت از حیوانات خانگی
• بسته شدن پیست (تعطیلات اسکی) نیز تحت پوشش بیمه مسافرتی توریستی و تفریحی قرار دارد.

Free WordPress Themes, Free Android Games