بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا

                                                    👇👇👇برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی لطفا کلیک کنید👇👇👇

خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا یکی از انواع بیمه شرکت ایران می باشد که برای مسافران خارج از کشور جهت دریافت ویزا صادر می شود. ارسال مدارکی دال بر بیمه شدن مسافرتی جهت اخذ ویزا یکی از شرایط بیشتر سفارتخانه ها می باشد. بنابراین چناچه تمایل به مسافرت به کشورهای خارجی دارید و برای آن نیاز به گرفتن ویزا دارید، بیمه ایران می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه نماید و با خیالی آسوده سفری امن و مطمئن را تجربه کنید.

انواع خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا

بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا می تواند در بخش های مختلفی فرد بیمه شده را پشتیبانی نماید:
شامل بخش های پزشکی- درمانی و بخش های حقوقی، با استفاده از فرانشیز های مشخص و با توجه به مقصد و کشوری که فرد بیمه شده قصد مسافرت آن را دارد این امکان برای او فراهم خواهد شد تا چناچه پس از خروج دچار اتفاق و یا حادثه از لحاظ سلامت جسمانی و یا مشکلات حقوقی گردید با کمک این بیمه آن را جبران نموده و از مزایای فراوان آن در قبال مبلغ اندکی بهره مند گردد.
بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا از تاریخ خروج بیمه شده از کشور ایران و فقط برای سفرهایی که مدت آن هادر طی بیمه نامه مشخص شده است امکان پذیر و معتبر است در واقع اعتبار این بیمه نامه از زمان خروج از کشور آغاز می گردد.

مزایای بیمه نامه مسافرتی اجباری اخذ ویزا

بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا برای فرد مسافر مزایای زیادی دارد. از جمله با استفاده از این نوع بیمه نامه پرداخت هزینه های خسارت به شکل مستقیم به مرکز درمانی در تمامی نقاط جهان واریز شده و بیمه گر نیازی به پرداخت هزینه ها در سفر و رجوع مجدد به شرکت بیمه جهت دریافت هزینه ها نیست. با استفاده از بیمه مسافرتی اخذ ویزا شرکت بیمه ایران رسیدگی به شکایات و همچنین پیگیری صدمات و خسارات از طریق شعب بیمه امکان پذیر بوده و نیازی به پیگیری از طریق شرکت های خارجی نیست. امکان استفاده از تمامی اطلاعات و موقعیت استقرار مراکز درمانی تحت پوشش بیمه با کمک این نوع از بیمه امکان پذیر است. این نوع از بیمه قابلیت طراحی قرار دادهای گروهی را دارد و آژانس هایی که به شکل گروهی قصد اخذ ویزا را دارند می توانند از این نوع بیمه استفاده کنند.

موارد تحت پوشش خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا

– پرداخت هزینه های درمانی و بستری در بیمارستان های خارج از کشور
– جابجایی مسافر در طی سفر به کشور چناچه در طی سفر دچار حادثه ای چون فوت یا بیماری گردید.
– پرداخت کردن هزینه اضطراری دندانپزشکی
– مساعدت های حقوقی در مسائل پیش آمده برای فرد
– بازگرداندن اعضای اصلی خانواده همراه فرد بیمه شده به کشور
– ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش بیمه کشور مقصد
– سرقت یا گم شدن گذرنامه، شناسنامه، گواهینامه رانندگی در طی سفر
– کمک در هزینه های بخش دارویی فرد بیمه شده

Free WordPress Themes, Free Android Games