بیمه ایران

صدور آنلاین بیمه عمر ایران

فرم صدور آنلاین بیمه عمر ایران

 


سفارش آنلاین بیمه عمر

مرحله 1 از 6

  • مراحل خرید بیمه عمر به شرح زیر می باشد :

    1- پذیرفتن شرایط ثبت نام
    2- ثبت دقیق اطلاعات بیمه گذار و بیمه شده در فرم ثبت نام
    3- انتخاب و تکمیل شرایط و پوشش های موجود در بیمه توسط بیمه گذار
    4- انتخاب و تکمیل مدت اعتبار بیمه و همچنین حق بیمه پرداختی
    5- تکمیل اطلاعات تماس

    لطفا با حوصله و دقت لازم فرم بیمه را تکمیل نمایید.


    بیمه ایران، مطمئن ترین راه سرمایه گذاری


 

صدور آنلاین بیمه عمر ایران – یکی از مهمترین بیمه هایی که هر فردی بهتر است از خدمات آن استفاده کند، بیمه عمر و سرمایه گذاری است. در این بیمه هر فرد به صورت ماهانه یا سالانه مبلغی که توسط شرکت بیمه مشخص شده است را پرداخت می کند این مبلغ در حسابی که متعلق به شما است ذخیره می شود و نرخ سود تضمینی که از همان ابتدا در قرارداد لحاظ شده است نیز در بازه زمانی معین برای مثال  ماهیانه، به آن اضافه می شود. هر سال که زمان می گذرد، حق بیمه و سود آن زیاد می شود. با این کار شما یک سرمایه گذاری مطمئن انجام داده اید و مطمئین هستید که اگر زمانی به مشکل برخورد نمودید می توانید از این سرمایه خود استفاده کنید به همین دلیلی به این بیمه، بیمه عمر و سرمایه گذاری گفته می شود.

راه های تماس با کارشناسان

 

۰۲۱۲۲۰۲۲۲۵۵

۰۲۱۲۲۰۴۱۳۶۶

 

نکته لازم به ذکر این است که شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر فرد بیمه شده، فوت شد، تکلیف این سرمایه چه می شود. اگر این فرد در قید حیات به بیمه مراجعه نموده باشد و براساس یک تعهد نامه، ذکر نموده باشد که پس از فوت بنده این سرمایه به فلان شخص واگذار گردد، بیمه نیز همین عمل را انجام می دهد اما اگر واگذاری صورت نگرفته باشد، پس از فوت بیمه عمر این سرمایه را بین وراث تقسیم می کند.

 

بیمه عمر و نحوه ثبت نام
بیمه عمر و نحوه ثبت نام

مراحل صدور آنلاین بیمه عمر ایران

۱-     آشنایی با بیمه

در زمان ثبت نام برای هر نوع بیمه ابتدا باید از شرایط، قوانین و مزایای این بیمه و همچنین خدمات شرکت بیمه کننده آگاه شوید. سپس خدمات بیمه عمر در میان شرکت های مختلف را با هم مقایسه نموده و بهترین شرکت بیمه را انتخاب نمایید.

۲-    انتخاب مبلغ بیمه و روش پرداخت آن

این که شما چه میزان مبلغ را برای سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید، کاملا اختیاری است حتی این که تمایل دارید ماهانه این هزینه پرداخت شود و یا سالانه نیز بر عهده شما است. پس از آن تعیین کنید که به چه روشی می توانید هزینه تعیین شده را پرداخت نمایید. سپس شما باید تعیین کنید که به چه روش بهتر می توانید این هزینه ها را پرداخت نمایید به صورت آنلاین، به صورت فیش بانکی و یا حضور در شرکت بیمه و پرداخت آن به صوریت حضوری.

۳- تکمیل فرم ثبت نام

در این مرحله شما باید فرم تعیین شده توسط شرکت بیمه را پر نمایید تا ضمیمه پرونده شود که هم می توانید به صورت حضوری این عمل را انجام دهید و هم این که وارد سایت شرکت بیمه مورد نظر شده و به صورت آنلاین ثبت نام کنید. در این مرحله شما باید مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنید که در ثبت نام آنلاین نحوه ارسال توسط شرکت مورد نظر تعیین می گردد.

Free WordPress Themes, Free Android Games