بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه باربری صادراتی ایران

ثبت نام آنلاین بیمه باربری

 


 

     


     

    خرید آنلاین بیمه باربری صادراتی ایران : این بیمه کالاهایی که توسط صادرکنندگان جهت ارسال به بازارهای جهانی به خارج از کشور می فرستند را مورد پوشش قرار می دهد و در واقع می توان گفت بیمه باربری صادراتی ایران به نوعی از بیمه گفته می شود که مبدا آن ایران و مقصد آن کشورهای خارجی است. بیمه های باربری صادراتی، وارداتی و ترانزیت براساس کشور مبدا و مقصد آن تمایز پیدا می کنند.

    خرید آنلاین بیمه باربری صادراتی ایران

    بیمه باربری صادراتی کلوزA : این نوع از بیمه یکی از کامل ترین پوشش های بیمه ای باربری است و بیشتر مورد استفاده جهت کالاهای حساس و آسیب پذیر استفاده می شود. پوشش دهی این بخش بسیار زیاد است ولی استثنائاتی را نیز در این بخش وجود دارد که جز پوشش بیمه نیست از نمونه های آن می توان به: اشعه یون ساز و آلودگی مواد رادیواکتیو، آسیب، تلف و یا هزینه ناشی از ناکافی و نامناسب بودن بسته بندی و یا آماده سازی کالای مورد بیمه، عدم قبولی ورود کالا از سوی بیمه گذار و یا ممانعت از ورود کالا به کشور مقصد و…
    بیمه باربری صادراتی کلوزB : در این نوع از بیمه باربری تمامی خطرات کلوز c نیز به علاوه دیگر خطراتی چون زلزله، آتشفشان یا صاعقه، نفوذ آب دریا به کشتی محموله کالا و نفوذ به کالا و کانتینر محل کالا، از بین رفتن کالا به دلایلی چون سقوط هنگام بارگیری و یا تخلیه کشتی و شناور، به دریا افتادن کالا از عرشه به دریا.
    بیمه باربری صادراتی کلوزC : به دو شکل عدم تحویل و بدون عدم تحویل. در صورتی که با عدم تحویل کالا بیمه صورت گیرد به هر دلیلی با نرسیدن کالا به دست گیرنده می تواند بیمه گزار ادعای خسارت کند. در نوع بیمه کردن بدون عدم تحویل بار مفقودی کالا و نرسیدن آن به دست بیمه گزار جز بیمه تعلق نگرفته و تنها آسیب هایی چون آتش سوزی، انفجار و … جز مواردی است که به پوشش بیمه ای کالای مورد نظر تعلق می گیرد.
    بیمه باربری صادراتی total loss : در این نوع از بیمه هرگونه مسئله ای از جمله غرق شدن شناور، سقوط هواپیما و یا آتش سوزی وسیله حمل و نقل کالا که سبب تلف شدن و از بین رفتن کالا در یک مرحله می شود را مشمول بیمه می کند.

    بیمه باربری صادراتی
    بیمه باربری صادراتی

    نکات مهم در بیمه باربری صادراتی ایران

    خرید آنلاین بیمه باربری صادراتی ایران : مخاطبین این نوع از بیمه را کلیه صادرکنندگان و بازرگانان شامل می گردد. از جمله نکات مهم در بیمه باربری صادراتی این است که نرخ های مصوب شواری عالی بیمه جهت بیمه انواع کالاها باید لحاظ شود و هر گونه کاهش تعرفه ای نسبت تعرفه مصوب نیاز به اخذ مجوز کتبی مدیریت بیمه باربری دارد.

    Free WordPress Themes, Free Android Games