بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران

 


     

    بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران یکی از زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی می باشد که تامین خسارت، جبران ضرر و زیان مالی و مادی ناشی از حوادثی که در اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول فرد بیمه شده وارد می شود را تحت پوشش قرار می دهد.

    در این نوع از بیمه نامه با توجه به درخواست بیمه گذار واحدهای مسکونی علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه در برابر دیگر خطرهای اضافی و به شکل اختیاری با توجه به سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار گرفته و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اسباب منزل ودیگر خطرها که طبق قرار داد شامل شده است محاسبه می گردد.

     

    در این نوع بیمه، بیمه گذار می تواند در هر زمان بیمه نامه خود را فسخ کرده و در این حالت بیمه گر موظف است با تعرفه کوتاه مدت، حق بیمه را محاسبه و ما به التفاوت وصولی را به بیمه گذار واگذار نماید.

    بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی
    بیمه آتش سوزی مسکونی عمومیان | بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی

    خسارات تحت پوشش بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی

    پوشش های پایه: ۱- آتش سوزی، ۲- صاعقه ۳- انفجار
    پوشش های تکمیلی: ۱- زلزله و آتشفشان، ۲- سیل و طغیان آب ۳- طوفان گردباد و تندباد ۴- ترکیدگی لوله آب و فاضلاب،۵- ضایعات ناشی از برف و باران ۶- سرقت ۷- سقوط هواپیما و چرخ بال و متعلقات آن ۸- شکست شیشه به هر دلیل ۹- آشوب و تظاهرات ۱۰- ریزش و رانش زمین ۱۱- برخورد جسم خارجی ۱۲- هزینه پاکسازی ۱۳- نرخ ظروف تحت فشار، ۱۴- سقوط بهمن ۱۵- خطر نشت گاز در سردخانه ۱۶-خطر سقوط وسایل جداشده نقلیه از خودرو

    مزایای بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران

    از جمله مزیت های این نوع از بیمه آتش سوزی، پرداخت خسارت جهت بازسازی و جایگزینی در اسرع وقت و در مدت زمان کوتاه است که نمونه بارز عملکرد موفق و خدمات دهی بهینه در شرکت بیمه ایران است. با استفاده از این بیمه هریک از پوشش های خطر اضافی می تواند به طور دلخواه اضافه یا کسر شود و بیمه گر منزل و اموال خود را با توجه به شرایطی که حس می کند بیشتر در معرض خطر قرار دارد بیمه می نماید.

    Free WordPress Themes, Free Android Games