بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران

 


     

    بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران یک نوع از بیمه یکی دیگر از انواع زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی است که اموال افراد را در برابر حوادثی چون طغیان رودخانه و جاری شدن سیل که بر اثر حوادثی چون ریزش باران، یا شکسته شدن سد به شرط این که آب از بستر طبیعی و اصلی خود خارج شود تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

    در این بخش استثنائاتی وجود دارد از جمله:
    زیان و خسارت های وارده حصارکشی های اطراف محوطه درب ورودی، هزینه تخلیه یا تعمیر آبروها یا لوله های آب چه براثر سیل بوجود آمده باشد و چه به علت عوامل دیگر، خسارت وارد در اثرجزر و مد و سیل های زیرزمینی، خسارت وارده ناشی از آب دریا مگر این که آب دریا در اثر طوفان از بستر خود خارج و سبب انهدام و ویرانی آن گردد. زیان و خسارات وارده ناشی از رانش یا لغزش طبقات زمین، هزینه جبران خسارت ناشی از یخ زدگی لوله و آب رو ها، خسارت وارده بر امکان ناشی از نشست بر اثر بارش شدید باران شامل می شود.

    بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل
    بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل

    پوشش دهی بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل

    این بیمه شامل حال همه افراد و خانواده ها می باشد، که می تواند به شکل پیشگیرانه اموال و اثاث آن ها را در برابر حوادث و خطرات سیل و آبگرفتگی و طغیان رودخانه حفظ نماید. پوشش طرح سیل شامل آتش سوزی، انفجار و صاعقه، سیل و طغیان آب دریاها و رودخانه ها را پوشش داده و به شکل اختیاری پوشش زلزله و آتشفشان را نیز می توان به آن ها اضافه نمود.

    مزایای بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران

    این نوع از بیمه نامه برای افرادی که در جوار سدها و یا رودخانه ها قرار گرفته اند و هر لحظه امکان سرریز و یا شکسته شدن سد می رود در برابر خطرات ناشی از آب گرفتگی و دیگر خسارت هایی که اموال و اثاثیه را تهدید می کند بسیار کاربردی است و می تواند به شکل پیشگیرانه خسارت های وارده را جبران کرده آن ها را در برابر تهدیدات سیل و حوادث ناشی از آن محافظت نماید. فرانشیز این بیمه برای واحدهای مشکونی و غیر صنعتی و واحدهای صنعتی تفاوت دارد.

    Free WordPress Themes, Free Android Games