بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی از ایران من

برای خرید مستقیم بیمه آتش سوزی مسکونی خود از وب سایت بیمه ایران روی دکمه زیر کلیک کنید تا به سامانه ایران من منتقل شوید.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی ایران


    بیمه آتش سوزی مسکونی ایران عبارت است از بیمه ساختمان ، تاسیسات و اثاث منزل که در مقابل خطرهای ناشی از حوادثی چون آتش سوزی، انفجار، صاعقه به عنوان حوادث پرخطر اصلی و دیگر بخش ها شامل سیل، زلزله، آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، خطر سقوط هواپیما، هلی کوپتر و قطعات جداشده آن، سرقت لوازم منزل و دیگر خطرات تحت پوشش قرار گیرد. واحدهای مسکونی در کل ایران را می توان به دو صورت انفرادی و یا گروهی در شرکت بیمه ایران تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار داد. چناچه این بیمه به صورت گروهی تحت پوشش قرار گیرد و بیش از ۱۵ واحد تحت پوشش باشد، ده درصد تخفیفدر نرخ بیمه اعمال شده به صورت گروهی داده می شود.

    مخاطبین این بیمه نامه شامل کلیه افرادی است که در منازل مسکونی زندگی کرده و کلیه اموال منقول و غیر منقول مسکونی می باشد. ( کلیه اثاث و لوازمی است که در منزل مسکونی مورد استفاده است)
    در بیمه نامه آتش سوزی مسکونی، با توجه به درخواست بیمه گذارعلاوه برخطر های حریق، انفجار و صاعقه در برابر کلیه خطرهای اضافی با توجه به سرمایه مورد نظر و به قیمت روز تحت پوشش این بخش از بیمه قرار گرفته و مقدار حق بیمه سالانه آن با توجه به مقدار ارزش ساختمان و اثاث منزل و خطرات بیمه شده محاسبه می گردد.

    بیمه آتش سوزی مسکونی
    آتش سوزی مسکونی

    پوشش های پایه و تکمیلی بیمه نامه آتش سوزی مسکونی

    پوشش پایه بیمه شامل بخش های آتش سوزی، صاعقه، انفجار می باشد و پوشش های تکمیلی آن دیگر مواردی چون زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان وگردباد و تندباد، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، ضایعات ناشی از برف و باران، سرقت، سقوط هواپیما و چرخ بال و متعلقات آن، شکست شیشه به هر علت، آشوب و بلوا و شورش، ریزش و رانش زمین، برخورد جسم خارجی، هزینه پاکسازی، نرخ ظروف تحت فشار، فروکش چاه، سقوط بهمن، خطر سقوط قطعات منفصله از خودرو، خطر نشت گاز در سردخانه، خطر دفرمه شدن ظروف تحت فشار، خطر سنگینی برف

    انواع بیمه نامه آتش سوزی مسکونی

    ۱- عمومی
    ۲- طرح حامی
    ۳- طرح مهر
    ۴- طرح سیل

    Free WordPress Themes, Free Android Games