بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی صنعتی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی صنعتی ایران

 


     

    بیمه آتش سوزی صنعتی ایران یکی دیگر از بیمه های مفید شرکت بیمه ایران می باشد که به شکل توافقی بین بیمه گر( مراکز صنعتی) و بیمه گذار ایجاد می شود و در قالب صنعتی تجلی پیدا می کند. با استفاده از این بیمه نامه مراکز صنعتی در برابر زیان های مالی و خطراتی که آن ها را از بابت حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه، انفجار و موارد مشابه پوشش می دهد.
    با توجه به آمارهای موجود بسیاری از واحدهای صنعتی زمانی که دچار حادثه ای همچون آتش سوزی می شوند دچار خسارت هنگفتی شده و چناچه دارای بیمه نامه آتش سوزی با پوشش کافی و مناسب باشند می تواند بخش زیادی از این خسارت را جبران نمایند.

     

    مراکز تحت پوشش بیمه آتش سوزی صنعتی ایران

    مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانه های صنایع غذایی، آشامیدنی و دارویی، صنایع مرتبط به دخانیات، پوشاک، چوب، چرم، کاغذ، بخش های مرتبط به چاپ و صحافی، مراکز تولیدات شیمیایی، محصولات مرتبط به کانی های غیر فلزی، محصولات مرتبط به فلزات اساسی و صنایع متفرقه، بخش های مرتبط به ساختمان، ماشین آلات، مواد اولیه و… محتویات هریک از مراکز یاد شده را می توان در برابر خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطرات اضافی به قیمت روز بیمه کرد.

    بیمه آتش سوزی صنعتی
    بیمه نامه آتش سوزی صنعتی

    مزایای بیمه آتش صنعتی

    در این بیمه نامه با توجه به درخواست بیمه گذار مراکز صنعتی علاوه بر خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطرهای اضافی با توجه به سرمایه دلخواه و قیمت به روز تحت پوشش بیمه قرار داد و حق سالانه آن با توجه به مقدار ارزش ساختمان و تجهیزات آن و دیگر خطرها بیمه شده محاسبه کرد.

    نکات ضروری در بیمه آتش سوزی صنعتی ایران

    در هنگام صدور بیمه نامه آتش سوزی صنعتی، بیمه گر باید به بیمه گذار این بخش را گوشزد کرده و به عدم امکان ارائه پوشش بیمه ای ظروف تحت فشار صنعتی بدون دریافت حق بیمه اضافی اشاره کند، به دلیل این که در بخش شرایط عمومی بیمه آتش سوزی صنعتی ایران مقدار جبران خسارت ناشی از انفجار ظروف تحت فشار صنعتی جز بخش استثنا قرار داده شده است.
    در این نوع از طرح های بیمه ای، جهت ایجاد منافع بیمه گذار باید مقدار ارزش مبلغ بیمه را معادل ارزش واقعی یا ارزش روز موارد بیمه شده تعیین کرد تا در زمان پرداخت خسارت بیمه گذار به تمامی خسارت و زیان های وارده دسترسی داشته باشد.
    در این بیمه  می توان جهت پوشش دهی بهتر موجودی ها از شرایط اظهار نامه ای بهره ببرد. چناچه ساختمان و دیگر لوازم و ماشین آلات از وضعیت مناسبی برخوردار باشند می توان شرایط ارزش جایگزین را به بیمه گذار ارائه کرد و جهت ایجاد کاهش ضریب نرخ حق بیمه می توان از روش فنی تفکیک ریسک در این بخش بهره برد.

    Free WordPress Themes, Free Android Games