بیمه ایران

دستگاه های دولتی بدهی خود را به بیمه ایران پرداخت کنند

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از دستگاه های دولتی خواست بدهی خود را به بیمه ایران پرداخت کنند و تاکید کرد: صنعت بیمه باید پشتیبان فعالیت‌های اقتصادی کشور باشد اما بار سنگین بدهی های معوق سبب می شود تا بیمه ها نتوانند تعهدات خود را در برابر بیمه گزاران به خوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در گفت و گو با ایرنا برای نمونه به بیمه ایران به عنوان تنها شرکت کاملا دولتی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: هزینه های تحمیلی ناشی از بدهی آموزش و پرورش یا بنیاد شهید سبب شده تا این شرکت با مشکلاتی مواجه شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خواستار نظارت جدی‌تر بیمه مرکزی بر فعالیت شرکت های بیمه در کشور شد و تاکید کرد: اگر بیمه های کوچک را ادغام نکنیم، مشکل ورشکستگی بیمه توسعه، آخرین مشکل صنعت بیمه در کشور نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، دکتر همتی رئیس کل بیمه مرکزی نیز چندی پیش در آیین گرامیداشت روز بیمه با یادآوری اینکه حق بیمه برخی از دستگاه های دولتی به شرکت بیمه ایران پرداخت نشده و همچون وزارت آموزش و پرورش بدهکارند،برای نمونه بیمه ایران ۱۵ هزار میلیارد ریال به جانبازان عزیز خسارت پرداخت و در مجموع ۲٠ هزار میلیارد ریال از بنیاد شهید طلبکار است.

منبع کانال بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games