بیمه ایران
صنعت بیمه بهره برداری همگانی

صنعت بیمه بهره برداری همگانی

بسیاری از افراد که در صنعت بیمه یا دیگر صنایع پر خطر فعالیت می کنند، به این موضوع پی برده اند که اکتفا کردن به شیوه های سنتی مبتنی بر محاسبه احتمال خسارت و تخمین مقدار مبلغ پرداختی از حیث جبران آن نه برای آن ها فایده ای خواهد داشت نه برای جامعه و محیط زیست پیرامون و هرگز نمی توان خسارت وارده را به شکل کامل با پول رفع نمود. صنعت بیمه و بهره برداری همگانی آن نیز جز اولویت های اصلی شرکت های بیمه ای باید قرار گیرد و با دست و پا گیر کردن شرایط و ضوابط آن تنها عده محدودی می توانند از آن بهره برداری کنند که نفی همگانی در آن وجود نخواهد داشت.

در واقع صنعت بیمه به شکل یک نیروی محرک اصول اخلاقی جهت مدیریت صحیح ریسک عملیاتی و فناوری می باشد. در صورتی که صنعت بیمه به شکل بهره برداری همگانی برسد و آحاد جامعه بتوانند با مبالغ اندکی زیر پوشش بیمه قرار گیرند رفتاری اخلاقی در قبال کار و فعالیت حرفه ای بیشتر می گردد و به طبع آن زندگی عمومی در سطح رشد بالاتری قرار خواهد گرفت. رفتاری غیر اخلاقی در شرایط حساس عملیاتی بیشتر به ضرر کارفرما و سپس خود فرد است و کندی روند عملیات را در پی خواهد داشت. برای نمونه می توان شرایط ویژه ای را برای برخی بخش ها حاکم کرد. به طور مثال صدور بیمه نامه جهت پروژه های عظیم و با مقدار ریسک بالا باید پس از تجزیه و تحلیل دقیق و نظارت و تمامی عوامل ایجاد معضل صورت پذیرد و تنها بر روش های سنتی و خسارات محدود بسنده نکند که بیمه ایران با پوشش دادن بخش بیمه های نوین مانند بیمه مسئولیت توانسته است این مهم را به سرانجام برساند.

صنعت بیمه و راهکاری های نوین

بیمه مسئولیت جز رشته های صنعت بیمه و راهکارهای نوین در این بخش محسوب می شودکه می تواند به بهره برداری همگانی منجر شود. این رشته بیمه که به شکل مستقیم در ایجاد روابط اجتماعی در چارچوب مقررات و مسئولیت های متقبل یکدیگر و همچنین تامین امنیت شغلی و دیگر فعالیت متاثر است. به شکل کلی اگر چه بیمه مسئولیت سبب تامین بخش مرتبط به اشخاص ثالث در قبال خطرات ناشی از فعالیت و زیست بیمه گذار می گردد و سبب آرامش خاطر با توجه به جبران خسارت های پیش بینی شده و نشده از سوی شرکت بیمه می گردد.

بیمه ایران در راستای ارزش گذاری به این بخش بیمه مسئولیت در بخش های متفاوتی را در نظر گرفته است. یکی از بخش های مورد موفق در این زمینه مسئولیت بیمه ایران ارائه شیوه سهل در نحوه پرداخت خسارت و بخش کارشناسی فنی مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games