بیمه ایران
چرا بیمه آتش سوزی؟

چرا بیمه آتش سوزی؟

همه ما هزینه های بسیاری برای تامین تجهیزات منزل، محل کار و زندگی خود می کنیم که در صورت وقوع حادثه و ازدست رفتن این تجهیزات و لوازم، بخش زیادی از سرمایه زندگی افراد تحت شعاع قرار می گیرد، و ضربه اقتصادی سنگینی به فرد تحمیل می شود که هیچ یک از ما مایل به تجربه چنین شرایط تلخی نیستیم. شرکت بیمه ایران با بررسی عواقب ناشی از صدمات آتش سوزی در محیط های مختلف اقدام به ارایه بیمه آتش سوزی منزل، محل کار، صنعتی و… نموده که مطابق آن بیمه گذار می تواند پوشش های مورد نظر خود را با در نظر گیری خصوصیات محل زندگی و کسب و کار خود انتخاب نموده و اقدام به درخواست صدور بیمه آتش سوزی نماید.
ساختمان های دارای سیستم اطفاء حریق به بیمه آتش سوزی نیاز دارند؟
در بسیاری موارد سوال بیمه گذاران این است که ساختمان های دارای سیستم اطفاء حریق به بیمه آتش سوزی نیاز دارند؟
پاسخ این است، بله!
علی رغم دارا بودن تجهیزات اطفا حریق در ساختمان ها و برج ها، همچنان لزوم استفاده از بیمه آتش سوزی و خسارات روشن است. چرا که با توجه به پیش آمد های ناگهانی و بدون مقدمه هر گونه روش پیشگیری و ایمن سازی سازه نمی تواند تضمین کننده عدم وقوع آتش سوزی باشد، بر همین اساس به جهت ایجاد آرامش خیال در زندگی و فعالیت های روزمره و کاهش ریسک از دست دادن سرمایه های زندگی توصیه می شود با پرداخت مبلغ کمی حق بیمه آتش سوزی، نسبت به درخواست صدور بیمه آتش سوزی بیمه ایران اقدام نمایید.

بیمه آتش سوزی چند نوع است؟

شرکت بیمه ایران با هدف تحت پوشش قرار دادن مکان های مختلف و آرامش خیال مشتریان، پوشش بیمه آتش سوزی خود را در سطوح مختلف ارایه نموده که در ادامه به ذکر آن می پردازین.
بیمه آتش سوزی واحد های مسکونی
در بیمه آتش سوزی واجد های مسکونی ساختمان، تاسیسات، اسباب و اثاثیه منزل در مقابل خطراتی هم چون آتش سوزی، سیل، صائقه، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، ترکیدگی لوله و آب ریزی حاصل از آن یا آب باران و برف، انفجار و موارد این چنینی تحت پوشش بیمه آتش سوزی واحد های مسکونی قرار می گیرند.
بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی
در بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی مثل فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز تجاری، پخش مواد غذایی و… ساختمان، تاسیسات، دکوراسیون و تجهیزات در مقابل خطراتی هم چون آتش سوزی، سیل، صائقه، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، ترکیدگی لوله و آب ریزی حاصل از آن یا آب باران و برف، انفجار و موارد این چنینی تحت پوشش بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی قرار می گیرد.
بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی
در بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی و کارخانجات کلیه بخش ها مثل ساختمان، تاسیسات، اسباب و اثاثیه منزل در مقابل خطراتی هم چون آتش سوزی، سیل، صائقه، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، ترکیدگی لوله و آب ریزی حاصل از آن یا آب باران و برف، انفجار و موارد این چنینی تحت پوشش بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی قرار می گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games