بیمه ایران
درباره بیمه تکمیلی چه می دانید

درباره بیمه تکمیلی چه می دانید

علم پزشکی امروزه پیشرفت زیادی داشته است و با تکنولوزی هایی که امروزه وارد پزشکی شده است، بسیاری از بیماری ها که قابل درمان نبودند و یا بسیاری از خدمات درمانی که امکان اجرای آن ها وجود نداشت، در شرایط امروزی بدون هیچ مشکلی قابلیت درمان دارند ولی مشکل این جا است که استفاده از این روش ها و تکنولوژی های نوین، هزینه هایی سنگینی دارد به گونه ای که اکثر افراد قادر به استفاده از آن ها نخواهند بود مگر این که بیمه تکمیلی داشته باشند.

بیمه تکمیلی یکی از بهترین انواع بیمه برای درمان و بیماری ها است که هزینه بسیاری از خدمات درمانی و بیماری ها را تقبل می کند. در یک سازمان بهترین نوع بیمه برای کارکنان، بیمه تکمیلی است زیرا همه ما همیشه نگران هزینه های درمانی هستیم و به همین دلیل تا جایی که امکان داشته باشد از مراجعه به پزشک خودداری می کنیم ولی زمانی که کارمند بداند که یک حامی قوی برای درمان دارد بدون نگرانی به کار خود می پردازد لذا بیمه تکمیلی، رضایت افراد را نیز به دنبال دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های بیمه تکمیلی این است که امکان استفاده از این بیمه برای در بیمارستان های خصوصی با حق بیمه پایین هم وجود دارد. از طرف دیگر مهمترین مشکل بازنشستگان این است که به کهولت سن دچار بیماری های زیادی هستند و درآمد ان ها به حدی نیست که بتواند کفاف خرج خانواده و درمان آن ها را با هم بدهد لذا بیمه تکمیلی یک حامی بسیار مناسب برای بازنشستگان نیز هست.

هزینه های پرداختی توسط بیمه تکمیلی

همان گونه که بیان کردیم یکی از بهترین انواع بیمه برای هزینه های درمانی، بیمه تکمیلی است. در این بیمه هزینه اکثر بیماری ها و خدمات درمانی پرداخت می شود که من جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱-    هزینه های بیمارستانی همانند جراحی های عمومی، هزینه بستری شدن در بیمارستان و خدماتی که بیشترین کارایی را دارند

۲-    هزینه های زایمان

۳-    هزینه های جراحی هایی همانند جراحی قلب، مغز، کبد را براساس تعهدات بیمارستان و بیمه  و مبلغ تعیین شده، پرداخت می کند.

۴-    هزینه های پاراکلینیکی همانند سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی و…

۵-    هزینه مربوط به درمان های سرپایی همانند بخیه، شکستگی ها، لیزر درمانی و…

۶-     هزینه هایی که مربوط به بیماری های چشم می شود که البته براساس موارد تعیین شده در بیمه هزینه ها تقبل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free WordPress Themes, Free Android Games