بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران

 


     

    بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران جز یکی دیگر از انواع بیمه آتش سوزی، شرکت بیمه ایران است که سبب پشتیبانی از بخش های اعیانی ساختمان و تاسیسات منصوبه، اسباب، دکوراسیون و اثاثیه اداری و دیگر موجودی های کالا در این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرد. واحدهای تجاری، اداری، مجموعه های رفاهی، آموزشی، خدماتی و انبارها از جمله بخش هایی می باشند که در این بیمه قرار می گیرند و در واقع طیف وسیعی از مشاغل و اصناف در این رده قرار می گیرند.

     

    موارد تحت پوشش بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران

    تمامی مراکز غیر صنعتی شامل، تمامی فروشگاه های تجاری و مواد غذایی، بیمارستان ها و درمانگاه ها، تعمیرگاه ها، آموزشگاه ها، دانشگاه ها و مدارس، مراکز خدماتی و دیگر موارد به این شکل جز این دسته قرار می گیرد. ساختمان، دیگر اثاثیه ثابت و دکوراسیون منزل در مراکز گفته شده در برابر آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطراتی که عنوان شده نزد شرکت بیمه ایران به قیمت روز بیمه می گردد.

    بیمه آتش سوزی غیر صنعتی
    بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

    نکات مهم در بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران

    پوشش دهی این بیمه برای هر یک از حرفه ها و مشاغلی که در زیرگروه غیر صنعتی قرار گرفته اند و به شکل مستقیم با ماهیت ریسک و شدت تواتر ریسک حریق در حرفه خود مرتبط هستند، می تواند جز موارد الزامی باشد. در این بیمه، هر یک از واحدها چناچه در شرایط ایمنی بهتری قرار گرفته باشند نسبت به دیگران از حق بیمه کمتری جهت پوشش دهی اموال خود استفاده می کنند.
    در بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران برخی موارد ایجاب می کند تا کارشناس بازدید کننده اولیه برخی پیشنهادات کاهش خطر احتمالی تعیین شده را جهت توصیه ایمنی و ضمانت اجرایی به بیمه گر گوشزد نماید.

    مقدار تعرفه بیمه با توجه به انجام فعالیت های انجام شدنی در محل مورد بیمه و هم چنین کالاها و دیگر موادی که در محل مورد بیمه در معرض فروش بیمه قرار می گیرد وابسته است. در این بیمه مقدار ارزش هر یک از موارد باید اشاره دقیق و موضوعی شده و تا آن جا که امکان دارد مقدار ارزش بیمه از قبیل مقدار مبلغ بیمه شده بنا، موجودی کالا، محتویات و دیگر اسباب و وسایل تفکیک شده در آن قید شود. تعیین کردن مقدار ارزش مبلغ بیمه شده به شکل مجزا از ایجاد مشکل در زمان وقوع حادثه و پرداخت خسارت جلوگیری می کند و بدین شکل رسیدگی و پرداخت خسارت بسیار آسان تر می گردد.

    Free WordPress Themes, Free Android Games