بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری سفارت

                                                    👇👇👇برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی لطفا کلیک کنید👇👇👇

خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری سفارت یکی دیگر از انواع بیمه های شرکت بیمه ایران می باشد. بسیاری از سفارت ها دادن ویزا را منوط به بیمه کردن در طی سفر می دانند. بنابراین شرکت بیمه ایران با بیمه مسافرتی سفارت نیاز شما را برای این بخش رفع کرده و شما در سفری آسوده و امن همراهی می کند.
مقدار هزینه بیمه مسافرتی در برابر هزینه کل سفر مقدار بسیار کمی است ولی می تواند بسیاری از نگرانی ها و خطرات سفر را پوشش داده و سبب آرامش روانی جهت مسافر در حین سفر فراهم کند بخصوص زمانی که با اعضای خانواده قصد سفر داشته باشید. و مقدار اهمیت آن تا حدی است که بسیاری از سفارتخانه در ایران شرط ویزا را داشتن بیمه مسافرتی می دانند.

انواع بیمه نامه مسافرتی سفارت

انواع بیمه نامه مسافرتی سفارت را می توان در دو بخش تقسیم بندی نمود:
بخش پزشکی و درمانی
بخش حقوقی، تعویقات و کوتاه شدگی سفر
بخش پزشکی و درمانی به مسائلی مرتبط است که پس از سفر برای فرد ایجاد شده و تا فرانشیز مشخصی و براساس بیمه نامه مشخص شده بین طرفین قابل اجرا است. بخش حقوقی و اتفاقاتی که امکان دارد پس از سفر برای فرد بیمه شده ایجاد شود از جمله لغو پرواز، مشکلات قانونی و قضایی، تاخیر پرواز، گم شدن مدارک و… جز مواردی است که در بیمه نامه مسافرتی سفارت قرار خواهد گرفت.

کاربرد بیمه نامه مسافرتی سفارت

بیمه نامه مسافرتی سفارت، بیمه ای جهت پوشش حوادث پیش بینی نشده در سفر می باشد که مسافر کشورهای خارجی را ملزم به اخذ آن جهت بدست آوردن ویزای آن کشور می کند. با استفاده از بیمه مسافرتی سفارت فرد بیمه شده می تواند با خیالی آسوده از مواردی که تحت پوشش بیمه مشخص شده و تا سقف معینی به وی در آن واحد پرداخت می شود سفر امن و مطئنی را به کشور مقصد داشته باشد. از جمله برخی مزیت های این نوع بیمه می توان به پرداخت هزینه خسارت به شکل مستقیم به مرکز درمانی در کشور مقصد، عدم پرداخت هزینه های اضافی توسط فرد، پشتیبانی شدن از بیمه شدگان در کل سفر، امکان بهره مندی و استفاده از اطلاعات و هم چنین موقعیت مکانی مراکز پزشکی ودرمانی، داروخانه های مراکز پزشکی کشور مقصد و… از جمله مزیت های اصلی بیمه مسافرتی سفارت می باشد.

موارد تحت پوشش خرید آنلاین بیمه مسافرتی اجباری سفارت

۱- پرداخت هزینه های مرتبط به بخش درمانی و پزشکی در بیمارستان های خارج از کشور
۲- جابجایی و یا بازگرداندن فرد بیمه شده به کشور در طی سفر به دلایلی چون بروز حادثه، بیماری و یا فوت یکی از اعضای خانواده
۳- پرداخت هزینه های مرتبط به بخش های حقوقی
۴- سرقت یامفقودی گذرنامه، شناسنامه و گواهینامه در حین سفر
۵- بازگرداندن جسد متوفی بیمه شده
۶- مساعدت و بازگرداندن افراد و اعضای خانواده فرد بیمه شده به دلایلی همچون فوت، بیماری و…
۷- پرداخت هزینه های فوری و اورژانسی دندانپزشکی
۸- خدمات مرتبط به تاخیر های پرواز و یا ورود وسایل
۹- خدمات اطلاع رسانی مراکز درمانی و پزشکی و هزینه مرتبط به تامین دارو

Free WordPress Themes, Free Android Games